Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Emmelie - 23 juni 2010 10:27

Jag tänkte efter lite igår efter att jag hade skrivit inlägget. Och jag har nog tänkt fel.


BPD står för huvud (hur f*n hade jag tänkt att jag skulle kunna skita ut en bebis som redan nu har 23 cm i huvudstorlek?), AC för mage och FL för lårben. Huvudet kan väl inte vara mer än ca 10 cm i bredd när det är dags... eller??? Nej, jag får nog lämna det där nu. Man blir knäpp annars. Men det är ganska kul att följa bebis med siffror när man inte kan se honom/henne.


Har blivit ännu mer vuxen nu och skaffat e-legimitation. Var inne på f-kassan och såg att de har fått in mina papper om sjukpenning. Det värsta är att det kan ta 30 dagar innan jag får ett beslut. Det kommer att bli en tuff månad och en tuff sommar om jag inte får pengar innan dess. Usch, får jag gå och gräva ner mig så länge????    


Hade känning inatt. Det är verkligen inte kul. Vaknar kl 3 för att ta blodsocker. Är inställd på att man får somna om minuten senare. Men nej, då måste man äta. Hur kul är det kl 3 på natten? Ska kolla värdet natten som kommer nu och ligger jag lika lågt då så kommer jag nog att sänka basdoserna lite under natten utan att fråga läkaren. Det kan inte göra så mycket. Sänker bara liiiite....

Presentation

Gravid och diabetiker. Följ med i både med och motgångar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards