Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Emmelie - 9 juni 2010 20:27

... blev städning!    Men bara en liten. Hade inte iPoden hemma så jag hade ingen bra musik. Det krävs för att det ska gå fort och vara roligt att städa. Det var inte lika krävande som att gå en timmes promenad, men det var lika skönt att sova en timme lite senare.   

Men jag tänker inte ha dligt samvete. När sambon hade slutat jobba så fick jag minsann röra på mig. Ner till brädgården och lassa plank. Och så hem och lassa av och så iväg till nästa ställe med ett markavloppsrör... Regnade gjorde det också. Var som en dränkt katt när jag äntligen kom in. Med det gjorde susen på blodsockret.


Bebis har hållt sig lugn idag. Blev lite orolig. Men efter middagen och lite pepptalk av sambon så blev det lite liv i magen. Skönt!


Tack Bea för dina kommentarer! Alltid lika peppande! Knappt man vågar klaga på någonting. Du kommer alltid med bra bortförklaringar och ursäkter!   

Presentation

Gravid och diabetiker. Följ med i både med och motgångar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards