Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Emmelie - 16 juni 2010 16:42

Åh, jag blir så förbannad. Idag har jag varit såå duktig. Efter frukost, som endast bestod i te och en tallrik med havreringar med mjölk, så tog jag mig en lagom promenad på 20 minuter. När jag kom hem så satte jag direkt igång med att städa. När jag sen till unch skulle ta blodsocker så hade det stigit sen frukost. VARFÖR???? Jag är så trött på det där. Det känns som om jag inte kan äta någonting till frukost utan att gå upp en massa i blodsocker. Gah!   Fortsatte städa efter lunch och när det var dags för mellanmål så låg lite lägre än innan lunch. Kan bero på att jag tog lite mer till lunch, men knappt fick i mig någon mat. Sen så försökte jag sova en stund på sofflocket och när det var dags för nästa mellanmål så hade jag gått mer ännu mer. Alltså får jag bättre värden om jag ligger still än om jag rör på mig. Så ska det ju för f*n inte va!!!!! Blir det likadant imorgon så höger jag nog mina basdoser på dagen....

Presentation

Gravid och diabetiker. Följ med i både med och motgångar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards