Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Emmelie - 11 augusti 2010 10:27

Dags för en ny bild på magen. Tänkte att nu när det börjar dra ihop sig så ska jag försöka ta en bild i veckan. Kan vara kul sen att se hur stor jag hann bli innan Pyret kom.


  


Igår tror jag att jag hade sammandragningar som heter duga. Magen knöt sig flera gånger och det enda som hjälpte var att stå och vagga från ena foten till den andra. Jag hoppas att det såg ut som om jag bara var rastlös och inte som en padda. Känner mig ganska uttråkad just nu. Hade ju sett fram emot ett ultraljud på torsdag, men det blev ju inget av det. Jag hoppas att jag får ett nästa vecka.


Vaknade för andra gången denna veckan med känning. Så himla jobbigt. Och tråkigt eftersom det ofta resulterar i höga värden två timmar senare. Sen jobbar man hela dagen med att få ner det lagom till kvällen... Och så börjar det om på morgonen igen... Blä!

Presentation

Gravid och diabetiker. Följ med i både med och motgångar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards