Alla inlägg under februari 2010

Av Emmelie - 1 februari 2010 19:36

  Jaha, då var man sjuksjriven då. Precis som jag gissade så var ju inte läkaren nöjd med mina resultat denna veckan. Och han tycket, helt resolut, att jag skulle vara sjukskriven hela veckan för att se om det blev någon ändring i värderna.    Jag undrar vad han tänker göra om det blir bättre... jag tänker ju inte sluta jobba. Han föreslog dock att jag skulle försöka byta pass så att jag jobbade samma tider varje dag. Och visst skulle jag kunna fråga på jobbet, men jag tänker inte göra det. Jag vill inte att halva styrkan ska behöva byta tider bara för att jag är gravid. Alla har ju vant sig vid sina tider och har ju på sätt och vis lagt upp sin vardag efter detta. Nej. Det jag kan tänka mig att pröva är att ha samma arbetsuppgift hela tiden (typ bara sitta i kassan). Det skulle kunna fungera för mig.


Annars tycker jag att det såg bra ut. Vikt 87,6 och blodtryck 126/67. Så denna veckan blir nog lugn. Tänkte jag skulle försöka sova in lite förlorad sömn (tänk, nu kan jag ju sova en timme längre   ) och sen hinna med allt som har fått komma i skymmundan nu när man har haft annat att tänka på.

Av Emmelie - 1 februari 2010 09:08

OK, här kommer bilden. Verkligen ingen smickrande bild som man kan vara stolt över. Men jag hoppas stoltheten kommer med månaderna och storleken på magen.



Usch, jag skäms..... Som en felvänd ostbåge, och pucklepistar precis överallt.....   

Presentation

Gravid och diabetiker. Följ med i både med och motgångar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards