Alla inlägg den 23 januari 2016

Av Emmelie - 23 januari 2016 12:21

Och 41 dagar kvar. Det är en tag kvar. Men jag siktar in mig på när jag ska hå hem från jobbet. Då är det 3 veckor alt 16 dagar kvar. Ska bli så skönt. Känner en markant skillnad på besvären när jag jobbar och när jag är ledig. Idag drog jag upp tempot lite här hemma och genast kom samma smärta som jag har på jobbet. Men det är bara att kämpa på och vila när man kan. Igår tillät jag mig att somna en stund på eftermiddagen trots att jag var ledig hela dagen.

Enligt Liberos gravidapp så kan det nu vara läge att planera förlossningen med brev och så. Jag är lite nervös inför detta. Inte själva förlossningen, men allt runt omkring. Jag vet inte vart sambon håller hus, jag vet inte vem som tar sonen.... Det gör mig skitnervös. Men det är bara om bebis kommer innan bf. Blir det igångsättning så stannar ju sambon hemma och sonen får åka till mormor då de ska till fjällen veckan efter. Men om det händer innan..... Jag får hoppas att denna unge är lika seg som första. =)

Nej, jag får ta en dag i taget och fortsätta bocka av min to-do-lista.

#gravid #diabetes #förlossningsplan #förlossningsrädsla #igångsättning #v35 #libero

Presentation

Gravid och diabetiker. Följ med i både med och motgångar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards