Alla inlägg den 16 augusti 2015

Av Emmelie - 16 augusti 2015 16:14

Imorgon är det dags för läkarbesök igen då. Har legat ganska lågt i veckan, men högre nu i helgen. Har inte legat för högt, men högre än i veckan. Slutet av arbetsveckan var rätt så tung pga av alla känningar. Får se vad dem säger om det imorgon. Kanske kan sänka doserna lite.

Annars mår jag rätt så bra. Känner inte av någon graviditet direkt. I torsdag fick jag några hjärtklappningar, men det har jag förstått är vanligt då man har med blod i kroppen som hjärtat ska pumpa runt. Är lite nervös inför ultraljudet om två veckor. Har läst en massa skräckhistorier (dock sanna händelser) om döda foster och så. Men det är bara att hålla tummarna och hoppas/tro på det bästa. Sambon kommer inte kunna följa med på ultraljudet pga av jobbet. Jag tror inte det i alla fall. Fast jag tycker att han kan fråga.

Önskar att de två kommande veckorna går fort så att jag sedan kan börja berört för folk. Håller ju på och försäga mig flera gånger..... =X

V 10+4 idag

#graviditet #diabetes #läkarbesök

Presentation

Gravid och diabetiker. Följ med i både med och motgångar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards