Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Emmelie - 8 mars 2010 09:17

Ja, det var ett par dagar sen jag skrev nu. Men det har inte hänt så mycket. Helgen har rullat på. Nästan alla mina smärtor har försvunnit nu. Jag tycker att det är läskigt. Smörtorna var ändå ett tecken på att det hände någonting där inne. Men jag vet att många tycker att jag ska vara glad som har en "lätt" graviditet. Tröttheten har försvunnit nu med.    Så i helgen har jag städat. Och det var behövligt. har inte städat grundligt sen innan nyår. Usch, det låter hemskt. Men det är ju inte heller kul att städa när sambon gipsar i halllen och allt damm bara far omkring. Men nu kändes det lite som en vårstädning. Härligt!!


Längtar tills hallen är klar så att jag kan sätta igång och göra barnrum. Jag vet att det är tidigt, men det skiter jag i. Jag vill ha det klart tills bebben kommer.   


Ska till läkaren idag. Har inte legat perfekt denna veckan som har varit. Och jag har förklaringar. INTE bortförklaringar, utan förklaringar. Ska få reda på HbA1c som jag tog förra veckan. Det ligger nog över 7 igen tror jag. Ligger jag under 7 så är jag nöjd i alla fall.


Går in i vecka 15 imorgon, vilket innebär 2 veckor kvar tills jag har gått 4 månader, 3 veckor kvar tills jag får se bebben igen och 6 veckor kvar tills jag har gått halva tiden (20 veckor).

Presentation

Gravid och diabetiker. Följ med i både med och motgångar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards