Alla inlägg den 29 oktober 2015

Av Emmelie - 29 oktober 2015 10:59

Har ju känt fosterrörelser ett part veckor nu. Och det är alltid lika härligt. Ända sen jag började känna dem har jag önskat att sambon kunde få känna också. Men jag vet att det kan ta tid. Framförallt då jag har moderkakan i framvägg och det känns som om bebis ligger väldigt långt bak.

Men igår så. Då bebis är mest aktiv på kvällen så brukar jag försöka känna efter på magen om jag känner sparkarna utifrån. Och igår kände jag sparken även i handen. Lade dit sambons hand och sen var set bara att vänta. Och plötsligt kände han det. Sen somnade sambon :D Men jag blev glad över att han kände det. Hoppas att det blir lite mer verkligt för honom också nu. Nu hoppas jag bara att sonen ska få lyckas känna det snart.

Hittade lite tapeter på Colorama igår. Men vi har inte kunnat bestämma oss. Sambon verkar inte intresserad alls. Så jag avvaktar nog lite tills hans själv driver på. Han tror att rummet ska vara klart till den 3 dec. Men det vette sjutton. Dem kommande tre veckorna kommer det att stå still pga av jobb så nej, det är nog inte klart om 4 veckor.

#diabetes #graviditet #fosterrörelser #barnrum

Presentation

Gravid och diabetiker. Följ med i både med och motgångar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards