Alla inlägg den 6 april 2010

Av Emmelie - 6 april 2010 09:43

Oj då, det var ett tag sen jag skrev. Jag vet inte... det har nog inte hänt så mycket på den här fronten. Det har varit påskhelg och jag var lite rädd för den. Men när påskafton var här så kände jag att "va, fan, en dag måste jag få slarva ordentligt". Tycker dock att dagen gick ganska bra. Har varit på två barnkalas    denna veckan och ätit gott. Var rädd för det med. Men jag lyckades även dessa dagar att hålla ett relativt bra blodsocker.


Tror att jag har börjat känna av lite sparkar men jag är verkligen inte säker. Magen har varit lite konstig så det är nog bara tarmarna som spelar mig ett spratt.


Berättade för min bröder i söndags att de skulle bli morbröder. Storebror blev en aning chockad. Han blev helt tyst ett tag. Tänk, hans lilla syster ska bli mamma. Hon är inte så lite längre. Men datumet för beräknad födelse roade dem. Tydligen har brorsan och hans tjej en del som fyller år i början av september med. Jag får väl hoppas att mammas och sambons känningar slår in; att barnet kommer i augusti. Skönt i alla fall att alla nu vet. Inget hum hum längre.


Ringde till sjuksyrran idag eftersom det inte var något läkarbesök igår. Vi gjorde inga ändringar. Och mitt långtidsvärde låg på 5,6. Skönt. Inte så mycket sänkt, men hade ju inte höjt det i alla fall.


Jag är ledsen Alex, det blir inga magbilder på ett tag. Inte förrän jag har gått 20+0 (idag är jag i 18+0). Men jag lovar att jag ska försöka skriva mer.....  

Presentation

Gravid och diabetiker. Följ med i både med och motgångar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards