Alla inlägg den 1 februari 2016

Av Emmelie - 1 februari 2016 20:32

Då har man spenderat två dagar här på BB. Och ännu ingen bebis.

Dagen har sakta gått framåt. Man räknar lite timmarna till nästa måltid då man får en orsak till att lämna sängen. Fick lösenordet för sjukhusets wi-fi, så idag har det tittats på Viaplay. Boken är utläst men som tur fanns det några på rummet man kan låna.

Saknar min sambo och son, men jag vet att de har det bra där hemma. Tack vare face time så kan jag se dem varje kväll.

Personalen är jättetrevliga men det känns som om man blir lite bortglömd ibland eftersom man inte kräver så mycket vård direkt. Har dock haft tillfällen ned lågt blodsocker idag. Funderar på om jag inte skulle behöva ändra mina doser. Men jag vet inte om jag ska kontakta min sköterska i Eksjö eller kontakta diabetesavdelningen här på Ryhov. Tror jag avvaktar och ser hur morgondagen ser ut.

Min "rumskompis" har besök just nu, vilket hon har varje kväll. Så idag gick jag ut i matsalen och satte mig. Det finns tv där så det är skönt. Skönt att komma ur sängen med.

#diabetes #gravid #ryhov #bb #väntan #v35+2

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gravid och diabetiker. Följ med i både med och motgångar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards