Alla inlägg den 7 december 2015

Av Emmelie - 7 december 2015 09:33

Då var det en ny vecka. Sitter ovh väntar på att få åka till läkaren. Veckan har väl inte gått helt ok. Det började hyfsat. Men helgen har varit bedrövlig. Mycket mat och mycket fika. Jag börjar få lite panik inför julen. Jag kommer att få problem. Älskar julmat och julgodis. Får helt enkelt försöka ta många och långa promenader.

Bebis börjar bli lite otymplig nu. Ligger väldigt långt upp och sparkar ordentligt neråt underlivet. Kan bara äta små portioner. Det är alltid viktigt med ett bra blodsocker under graviditeten. Men nu gör ett högt blodsocker att bebis lägger på sig onödigt mycket hull. Nu och tre månader framåt.

Bebisrummet är färdigt. Bara möbler som ska in, men det kan vi ta i julhelgen. Eller efter nyår. Just nu tänker jag koncentrera mig på att klara av de två sista veckorna innan jul. Bara att bita ihop.

Återkommer med HbA1c och andra resultat. Bild kommer i veckan med =)

#diabetes #gravid #bebisrum #sparkar #dåligavärden

Presentation

Gravid och diabetiker. Följ med i både med och motgångar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards